گالری ساعت علیزاده
پری‌دریایی و کوسه هفته‌ی مد لندن/ مجموعه‌ی بهار و تابستان 2021 برند  burberry

پری‌دریایی و کوسه هفته‌ی مد لندن/ مجموعه‌ی بهار و تابستان 2021 برند burberry

مدیر هنری برند burberry آقای riccardo tisci برای مجموعه‌ی بهار و تابستان 2021 که در هفته مد لندن به نمایش درآمد داستان عشق پری دریایی و کوسه را انتخاب کرده بود و نام آن را در حال رشد گذاشته بود.

مدیر هنری برند burberry در این مجموعه احساسات خود را از قرنطینه در قالب عشق پری‌دریایی و کوسه به نمایش گذاشته است.

او نام این مجموعه را در حال رشد گذاشته و محیط این نمایش را جنگل انتخاب کرده است.

او می‌گوید زمانی که درحال طراحی این مجموعه بودم به تولدی دوباره، نیروی جوانی و بازیابی طبیعت فکر می‌کردم.

لباس های این مجموعه تلفیقی از بزش های کلاسیک و استایل های خیابانی است.

 

 

مدیر هنری برند burberry آقای riccardo tisci برای مجموعه‌ی بهار و تابستان 2021 که در هفته مد لندن به نمایش درآمد داستان عشق پری دریایی و کوسه را انتخاب کرده بود و نام آن را در حال رشد گذاشته بود.

 

 

در واقع او احساسات خودش را در هفت ماه قرنطینه به نمایش کشیده بود. او همیشه حس تنهایی و عطش برای آزادی را داشته است. این مقایسه ی دریایی در لباس ها و تصویرگری ها قابل مشاهده بود. البته شکل کوسه علامت تجاری این مدیر هنری نیز بود.

 

 

این طراح نزدیک به سه ماه از دوران قرنطینه را با مادر 92 ساله اش در حال آشپزی و باغ داری گذراند که به گفته ی او تجربه فوق العاده ای بود و باعث شده بود تا او دوباره با کودکی و احساساتش ارتباط برقرار کند و متوجه تغییرات و مسیر دست یافتن به رویاهایش شود.

 

 

او توضیح داد که انگار یک کودک نقش و تصویرگری های تزئینی موجود بر روی لباس ها را با الهام از دریا و پری دریایی نقاشی کرده است. اگر احساسات و ملایمت های پری دریایی را برش و حالت های آزاد لباس همراه با لباس های براق و کت های شنل مانند در نظر بگیریم.

 

 

با کت های شش دکمه و لباس های دیگر اجزائی هستند که خارج از غار پری دریایی با هم ارتباط دارند و نشان دهنده ی تهدید کوسه هستند که به سرعت در حال نزدیک شدن است. 

به گفته ی او دوران قرنطینه همراه با مادرم خیلی خوشحال کننده بود اما احساس تنهایی در این دوران بسیار ترسناک بود.

 

 

لباس های تنگ و با تزئیناتی از تور ماهیگیری، سرهمی ها و لباس هایی با شعارi know what you did last summer بازگو کننده ی احساسات او بودند. 

او در مصاحبه ای گفت این دوران برای من تلنگری بود که می گفت بیا تمام سعی و تلاشمون رو برای موفقیت کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.