گالری ساعت علیزاده
لباس های امید بخش هفته‌ی مد پاریس/ مجموعه‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند balmain

لباس های امید بخش هفته‌ی مد پاریس/ مجموعه‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند balmain

مدیر هنری برند balmain به افتخار هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس برند نمایشی خاص را تدارک دیده بود. او مجموعه‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ را در هفته‌ی مد پاریس به نمایش گذاشت. او هدف خود را از طراحی این مجموعه انتقال پیام امید بهش و مثبت نگری تعریف کرد.

مدیر هنری برند balmain به افتخار هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس برند نمایشی خاص را تدارک دیده بود. او مجموعه‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ را در هفته‌ی مد پاریس به نمایش گذاشت. او هدف خود را از طراحی این مجموعه انتقال پیام امید بهش و مثبت نگری تعریف کرد.

این مجموعه برخلاف دیگر مجموعه های هفته های مد راجع به لباس های راحتی و مناسب دوران کرونا نبود!

طرح های منحصربفرد و اجرای خاص این مجموعه باعث بازگشت انرژی و روحیه‌ی قبل از دوران کرونا شد.

 

 

مدیر هنری برند olivier rousteing همراه با هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس برند مجموعه ی بهار و تابستان 2021 را در هفته مد پاریس ارائه کرد. این نمایش با حضور طراح مجموعه و صدای مصاحبه ی موسس برند pierre balmain آغاز شد.

 

 

او مقدمه ای از زیبایی و فشن در فرانسه را ارائه کرد. هم زمان لباس هایی از دهه 70 میلادی که کارهای نمونه و فوق العاده ای از موسس برند بودند به نمایش درآمدند سپس در زبان انگلیسی گفته شد: رنگ مشکی تنها رنگی است که جوانان در پوشیدن آن موفق تر از افراد مسن هستند.

دختر جوانی که پیراهن مشکی به تن داشته باشدبه شکل اعجاب آوری زیبا است. اما دیدن یک خانم مسن در لباس مشکی می تواند ناراحت کننده باشد. به همین علت رنگ مشکی برای افراد جوان است نه افراد مسن. 

مخمل مشکی نشان دهنده ی جوانی و جذابیت است. همانطوری که ما شاهد نشانه هایی از جذابیت جنسی در فشن هستیم.

 

 

سپس ارائه ی مجموعه جدید با ورود مدل ها که لباس های فسفری و آستین های مدل پاگودا به تن داشتند شروع شد. در یک طرف از نمایش شاهد حضور 58 نفر از سلبریتی ها و سردبیران مجله های مشهور مد هستیم که حالات آن ها از قبل ضبط شده بود چون به دلیل فاصله زمانی امکان پخش زنده نبود.

 

 

 

در طرفی دیگر حضور فیزیکی تماشاگران حقیقی را شاهدبودیم. در این بخش تعداد زیادی از مدل ها بر روی صحنه در حال حرکت هستند که از استایل های همیشگی و اجرایی این برند است.

طبق مصاحبه ی برند تمامی پارچه های denime (که ما نام جین یا لی می شناسیم) بازگشت پذیر به طبیعت بودند.

 

 

طبق اعلام برند در این مجموعه نزدیک به 2 میلیون قطعه کریستال بازیافت شده ی swarovski استفاده شده است. از جذابیت های این مجموعه طراحی استایل های روزمره و تقریبا رسمی و کاری است و برخلاف دیگر مجموعه ها شاهد لباس های راحت برای دوران قرنطینه نیستیم.

 

 

 

او درباره ی این مجموعه گفت: من می خواستم لباس هایی را طراحی کنم که منتقل کننده ی پیام امید بخش و مثبت نگری باشد. برخلاف مشکلاتی که امروزه شاهد آن هستیم، افراد زیادی با صورت های زیبا و متفاوت، با زندگی های متفاوت و در نسل های متفاوت همه با هم یک صدا شده اند.

 

 

 

ما همه قدرت فوق العاده ی اتحاد، همدردی و سرسختی را در سال 2020 را تجربه کردیم. این تجربه به ما نشان داد که ما می توانیم و حتما از این دوران با قدرت بیشتر عبور خواهیم کرد. این مجموعه دارای پالت رنگی بسیار متنوعی از آبی، سفید،مشکی، صورتی، زرد و قرمز بود.

 

 

 

 

در آخر شاهد دو مدل کوچک بودیم که به نشانه ی انتقال میراث این برند به نسل بعد انتخاب شده بودند. او در انتها گفت: در اجرای این نمایش حضور فیزیکی افراد، تشویق و احساساتشان بسیار انرژی بخش بود، من فکر نمی کنم که نمایش های دیجیتالی بتواند احساسات را خوب منتقل کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.