گالری ساعت علیزاده
معرفی امضاء جدید برند versace/ مجموعه‌ی پاییز و زمستان ۲۰۲۱ برند versace

معرفی امضاء جدید برند versace/ مجموعه‌ی پاییز و زمستان ۲۰۲۱ برند versace

مجموعه‌ی پاییز و زمستان ۲۰۲۱- 2022 برند versace به صورت دیجیتالی و در هفته ی مد پاریس ارائه شد و یکی از مهم ترین ویژگی های این مجموعه ی پرانتظار، ارائه ی طرح جدید یا امضاء جدید برند در قالب طراحی پارچه و اکسسوری است.

مجموعه‌ی پاییز و زمستان ۲۰۲۱ برند versace با حضور مدل های مشهوری مثل irina shayk، مدل پلاس سایز precious lee و اولین حضور رسمی مدل مشهور gigi hadid پس از به دنیا آمدن دخترش در هفته‌ی مد پاریس ارائه شد.

امضاء جدید این برند نیز در قالب طراحی پارچه و اکسسوری معرفی شد و حتی صحنه‌ی اجرا نیز با الهام از آن طراحی شده بود. این مجموعه به هدف استفاده‌ی نسل جوان و دنیای پس از کرونا طراحی شده است.

طبق رسم هرساله خانم donatella versace لباس هایی را از آرشیو برند انتخاب کرده و آن‌ها را به روز رسانی کرده بود. این حرکت نمادین برای نشان دادن اصالت برند و یادآوری طراحی های gianni versace است.

 

 

مجموعه‌ی پاییز و زمستان ۲۰۲۱- 2022 برند versace به صورت دیجیتالی و در هفته ی مد پاریس ارائه شد و یکی از مهم ترین ویژگی های این مجموعه ی پرانتظار، ارائه ی طرح جدید یا امضاء جدید برند در قالب طراحی پارچه و اکسسوری است.

 

 

این امضا جدید la greca نام دارد و در زبان ایتالیایی به معنی «یونانی» است. در واقع این امضاء حالت سه بعدی و مدرن شده ی شکل اصلی برند است. حتی دکور و صحنه ی این فشن شو با الهام از امضاء مدرن برند طراحی و ساخته شده است.

 

 

بخش اول این مجموعه با طراحی لباس های شیک و تلفیق استایل های دهه 70، دهه ی 90 و برش های مدرن شروع می شود و البته پارچه ی جدید و منحصر به فرد برند در رنگ های متفاوت به چشم می خورد. این مجموعه شامل مدل لباس های جدید مردانه و زنانه همراه با یکدیگر است.

 

 

 

این مجموعه به هدف طراحی لباس های روز، خاص و راحت برای قشر جوانان ارائه شده است و به همین علت دارای تنوع بسیار زیاد در رنگ، استایل و اکسسوری های منحصر به فرد و انرژی بخش است.

 

 

 

در بخش بعدی طراحی لباس ها بیشتر به سمت استایل های خیابانی می رود و استایل ها حالت امروزی تری پیدا می کنند و البته نباید اکسسوری های جذابی همانند کفش های پاشنه بلند زنانه به همراه پنجه های مربعی شکل و کیف های جدید را فراموش کرد.

 

 

طبق اعلام رسمی برند برای ورود این سه مدل چالشی درنظر گرفته شده است. شما می‌توانید این بخش را بازسازی کرده و با تگ کردن versace@ و donatella_versace@ و هشتگ انحصاری versacerunwaychallenge# فیلم را در صفحه‌ی خود منتشر کرده و در این چالش شرکت کنید.

 

 

در بخش بعد پارچه ی لباس ها از فرم امروزی و جدید خارج شده و تبدیل به پارچه های پر زرق و برق دیسکو در دهه ی 70 می شود. و البته نمی توان حضور مدل های مشهوری مثل خواهران حدید، آیرینا شیک و مدل پلاس سایز (سایز بالا) پِرشِس لی که دومین حضور او در فشن شو این برند است را از یاد برد.

 

 

 

در بخش پایانی این مجموعه طراحی لباس بیشتر به فرم های مجلسی و رسمی نزدیک می شود. جنس تور لباس ها، فرم جدید و خلاقانه ی یقه ی لباس ها در پیراهن های زنانه و دوخت تزئینات سنگین بر روی یقه ی کت از جذابیت های این بخش بود.

 

 

این اولین حضور رسمی جی جی حدید پس از به دنیا آمدن دخترش در فشن شو ها بود. این مجموعه در نهایت با حضور طراح برند خانم donatella versace به پایان رسید.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.