گالری ساعت علیزاده
لباس فرشتگان هفته‌ی مد پاریس / مجموعه‌‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند ‌louis vuitton

لباس فرشتگان هفته‌ی مد پاریس / مجموعه‌‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند ‌louis vuitton

مدیر هنری خلاق برند nicolas ghesquiere مجموعه ی بهار و تابستان 2021 را در هفته ی مد پاریس به صورت فیزیکی/ مجازی به نمایش گذاشت. او برای انتقال حس حضور به تماشاگران مجازی، این اجرا را به صورت 360 درجه فیلمبرداری کرد.

آخرین فشن شو در هفته‌ی مد پاریس به نمایش در آمد.

مجموعه‌‌ی برند ‌louis vuitton برای بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند ralph & russo به صورت فیزیکی/ مجازی اجرا شد.

این مجموعه نقد های بسیاری به علت طراحی‌ لباس‌های متفاوت و خاص دریافت کرد.

طبق گفته‌ی طراح برند: چالش و مسائل به وجود آمده باعث شد تا ما متفاوت فکر کنیم و به همین علت در این نمایش سعی کردیم تا همه چیز را به صورت ۳۶۰ درجه فیلم‌برداری کنیم.

این مجموعه دارای فیلم برداری از جایگاه بینندگان است و علت این کار انتقال حس حضور به تماشاگران مجازی است.

مدیر هنری خلاق برند nicolas ghesquiere مجموعه ی بهار و تابستان 2021 را در هفته ی مد پاریس به صورت فیزیکی/ مجازی به نمایش گذاشت. او برای انتقال حس حضور به تماشاگران مجازی، این اجرا را به صورت 360 درجه فیلمبرداری کرد.

 

 

اولین فشن شو در فروشگاه های زنجیره ای و تازه بازسازی شده ی la samaritaine اجرا شد. اولین لباس طراحی شده در این مجموعه داراس شعار vote به معنی رای دادن بود که به نوشته ی مجله ی وگ باعث ستایش بسیاری از دوستان آمریکایی طراح مجموعه شد.

 

 

بر روی پرده های سبز این نمایش فیلم wings of desire به معنی بال های اشتیاق پخش شد. (ترجمه ی فارسی نام فیلم زیر آسمان برلین است) این فیلم روایتگر فرشته ای است که از نظاره کردن انسان ها خسته شده و آرزوی انسان شدن را دارد.

 

 

به گفته ی مدیر هنری مجموعه: سوال من در این فصل راجع به تم لباس نبود، بلکه هدف من مرز میان لباس های زنانه و مردانه بود. افرادی که اعتقاد زیادی به زنانه یا مردانه بودن لباس ها ندارند، بر طبق علاقه ی خود لباس می پوشند و این به همه ی ما آزادی بیشتری می دهد.

لباس های این مجموعه اکثرا فرم و برش های آزاد داشتند و در آن المان هایی از استایل های دهه 80 به چشم می خورد. همانند پارچه های پولک دوزی شده و پر زرق و برق، کمربندهای پهن، شلوارهای چرمی، کاپشن های بزرگ و آستین های پف دار.

 

 

برخی وجه اشتراک فیلم در حال پخش و نمایش را درخواست برای آزادی می دانند. همچنین پالتوی مشکی طراحی شده در این مجموعه همانند بارانی شخصیت اصلی فیلم بود. این مجموعه استایل های روزمره و خیابانی زیادی را در خود جای داده بود که برخلاف طراحی های مدیر هنری برای این برند بود.

به گفته ی مدیر هنری برند: این مجموعه از هر جهت بسیار جدید بود زیرا وضعیت پیش آمده باعث شد تا ما به همه چیز متفاوت نگاه کنیم. من در این مجموعه می خواستم تا همه چیز کمی تغییر کند و ما بتوانیم دید سنتی راجع به لباس ها و نحوه ی ارائه ی فشن شو را تغییر دهیم.

 

 

از جالب ترین بخش های این نمایش طراحی کیف و کفش های متفاوت بود. برخی کیف ها حالت مجلسی و برخی فرم کاری داشتند. کفش ها تنوع بسیاری داشتند که شامل فرم خانمانه و پاشنه بلند، مردانه و بدون پاشنه، زمستانی و گرم، کفش های اسپرت با رنگ روشن می شد.

 

این مجموعه آخرین اجرای هفته ی مد پاریس بود و این سوال به وجود می آید که آیا کرونا روی سلیقه ی ما تاثیر گذاشت؟ به نظر می آید که تاثیر زیادی نداشت.

به گفته ی مدیر هنری: من فکر می کنم که این دوران باعث شد تا موضوعات مهم همه گیر شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.