گالری ساعت علیزاده
چه گوشواره هایی مناسب چه فرم صورتی هستند؟

چه گوشواره هایی مناسب چه فرم صورتی هستند؟

یکی از مهمترین مسائلی که در انتخاب مدل مو، عینک و گوشواره مهم است، دانستن فرم صورت است.در این مطلب راجع به فرم صورت‌ها و فرم مناسب گوشواره برای هر فرم بیشتر صحبت می‌کنیم.

یکی از مهمترین مسائلی که در انتخاب مدل مو، عینک و گوشواره مهم است، دانستن فرم صورت است.

در این مطلب راجع به فرم صورت‌ها و فرم مناسب گوشواره برای هر فرم بیشتر صحبت می‌کنیم.

درواقع کاری که استایلیست ها برای انتخاب نوع گوشواره انجام می‌دهند، انتخاب گوشواره‌ی مناسب برای تعادل و هماهنگی بیشتر با فرم صورت است.

 

صورت گرد

این نوع صورت بدون هیچگونه زاویه ای است به همین علت برای کامل تر شدن آن از گوشواره های زاویه دار مثلا مربعی شکل یا مثلث برعکس و گوشواره های آویز دار، بلند و ظریف با جواهرات پایین آن استفاده می کنیم. اما اگر علاقه مند به گوشواره های حلقه ای هستید می توانید از نوع بزرگ آن استفاده کنید.

 

 

صورت قلبی

در این نوع قسمت پایینی صورت کوچک است و به آن مثلث برعکس هم می گویند. بهترین انتخاب ها برای این فرم، گوشواره های آویزدار و حالت مثلثی هستند که در قسمت آویز آن کوچک و در قسمت پایینی آن بزرگ هستند. هرچه گوشواره ها بلندتر و در قسمت پایینی شلوغ تر باشند فرم صورت را کاملتر نشان می دهند.

 

 

صورت الماسی

در این فرم صورت فاصله ی گونه ها با فاصله ی پیشانی تا چانه برابر است. این فرم صورت پذیرای تمامی گوشواره ها است اما برای رسیدن به یک حالت خاص می توان از گوشواره هایی که قسمت پشتی آن بلند تر است استفاده کرد. البته گوشواره های ساده و مینیمال نیز این فرم صورت را دوست داشتنی تر می کنند.

 

 

صورت مربعی

در این حالت می خواهیم صورت زاویه دار را بدون زاویه و نرم تر نشان بدهیم برای همین از گوشواره هایی استفاده می کنیم که حالت گرد و دایره ای داشته باشند گوشواره های آویزدار کوتاه و ظریف نیز مناسب این فرم صورت هستند اما گوشواره های زاویه دار و بلند مناسب این فرم نیستند.

 

 

صورت مثلثی

این فرم صورت شامل پیشانی کوچکتر و فک بزرگ و پهن تر است در این حالت بهتر است از گوشواره های کوتاه و ضخیم و یا سوزنی و نگین دار استفاده شود. نوع گرد بودن یا زاویه دار بدون گوشواره در این نوع حالت صورت تاثیرگذار نیست.

 

 

صورت بیضی 

این نوع صورت ها دو نوع لاغر و پرتر دارند در حالت کلی این فرم پذیرای انواع گوشواره است اما برای بلندتر نشان دادن گردن در حالت بیضی لاغر گوشواره های بلند تر توصیه می شود و هر چقدر صورت پرتر باشد ترجیح به ضخامت بیشتر گوشواره است.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.