گالری ساعت علیزاده
چگونه در هوای سرد گرم و خوش استایل باشیم؟

چگونه در هوای سرد گرم و خوش استایل باشیم؟

به عقیده‌ی بسیاری از دوستداران مد و فشن و استایلیست‌ها هوای سرد یکی از بهترین موقعیت‌ها برای داشتن استایلی شیک و فوق‌العاده است. اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که لباس های مد روز و موجود در فروشگاه‌ها باشکوه و زیبا باشند اما وقتی آنان را به تن می‌کنیم به هیچ وجه حس گرما نمی‌کنیم!

به عقیده‌ی بسیاری از دوستداران مد و فشن و استایلیست‌ها هوای سرد یکی از بهترین موقعیت‌ها برای داشتن استایلی شیک و فوق‌العاده است. اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که لباس های مد روز و موجود در فروشگاه‌ها باشکوه و زیبا باشند اما وقتی آنان را به تن می‌کنیم به هیچ وجه حس گرما نمی‌کنیم!

و اما برای حل این مسئله راه حل های بسیاری وجود دارد.

 

هنر اضافه کردن لباس های بیشتر 

یک تصور عمومی، رایج و اشتباهی وجود دارد که در آن هرچه لباس‌ها بزرگ‌تر و کلفت‌تر باشند، گرمای بیشتری خواهند داشت. اما روش صحیح پوشیدن لباس های نازک برای اولین لایه‌ها است. زیرا کار آن‌ها محفوظ کردن هوای اطراف بدن شما است و هرچه لایه های اولیه تنگ‌تر و چسبان‌تر باشند،‌ گرمای بدن شما بیشتر خواهد شد. قطعا این امر بسیار واضح است که در زمان سردی هوا تنها پوشیدن لایه‌ های زیاد لباس باعث گرم شدن بدن می‌شود. در عین حال پوشیدن لایه های زیاد و متفاوت می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن ذوق، سلیقه و خلاقیت نسبت به استایل باشد. شما می‌توانید برای یک استایل زیبا از مجموعه رنگ های پاییزی یا زمستانه استفاده کنید. همچنین استفاده از قطعات مناسبی که پارچه های گرم و طرح های متفاوت دارند می‌توانند به ظاهر شما جان ببخشند.

 

کمی خلاق باشید 

یکی از مزیت های پوشیدن لباس های زیاد و چند لایه امکان نشان دادن لایه های زیرین است. اگر استایل شما خسته کننده شده و هوا به گونه‌ای است که لایه ها را کنار بزنید، در نشان دادن آن‌ها خلاق باشید. شما می‌توانید آستین های خود را بالا بزنید تا لایه های زیرین را به نمایش بگذارید و یا لباس های رویی را کوتاه‌تر انتخاب کنید تا لباس های زیرین به چشم بیاید.

 

 

رنگ های مناسب 

به طور کلی هرساله شاهد ترند های رنگی و خاصی برای هر فصل هستیم اما انتخاب های زیادی برای رنگ‌ها وجود دارد. یکی از بهترین انتخاب‌ها در فصل سرما استفاده از لباس های تیره رنگ است که گرما را جذب می‌کنند و برای انرژی و خلاقیت بیشتر در ظاهر استفاده از کمربند و اکسسوری های روشن را توصیه می‌کنیم.

 

 

کفش مناسب را انتخاب کنید 

فصل های سرما یکی از بهترین زمان‌ها برای انتخاب کفش و چکمه های زیبا و گرم است. چکمه‌ها در انواع سایز‌ها و شکل‌ها قرار دارند که می‌توانند استایل شما را کامل کنند و در عین حال بدن را گرم نگهدارند.

 

 اکسسوری‌ها 

در فصل سرما گاهی چاره‌ای جز پوشیدن چند لباس محدود به صورت تکرار شونده وجود ندارد و حتی اگر لباس هایی را بخریم که عاشق آن هستیم، باز هم ممکن است از پوشیدن چندباره‌ی آن‌ها خسته شویم. در این زمان‌ها اکسسوری مناسب تمام چیزی است که نیاز داریم. شما می‌توانید برای کت یا بارانی، کمربند های متفاوتی را خریداری کنید تا در روتین لباس‌ها تغییر ایجاد کنید. سر و پاهایتان را گرم نگهدارید. در این مورد شما می‌توانید کمی خلاق باشید. شما می‌توانید از جوراب های ساق بلند و طرح‌دار همراه با نیم بوت‌ها استفاده کنید و کمی انرژی به استایل ببخشید. همچنین انتخاب کلاه مناسب می‌تواند شما را گرم نگهدارد و در عین حال استایل شما را کامل کند. و البته پرتنوع ترین قسمت استایل زمستانی یعنی شال را فراموش نکنید. شما می‌توانید از شال های متنوع و رنگارنگ برای تغییر در ظاهرتان استفاده کنید و مدل بستن آن را تغییر دهید.

 


 

استفاده از خز 

راه های زیادی برای استفاده از این جنس دوست داشتنی، نرم و زمستانه وجود دارد. شما می‌توانید از آن به عنوان شال، یقه‌ی کت و یا پالتو ها استفاده کنید. خز های مصنوعی در انواع رنگ‌ها و اندازه های کوتاه یا بلند وجود دارند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید استایلی خانمانه یا کاملا مردانه داشته باشید. اگر آن‌ها را به عنوان کت استفاده می‌کنید دقت داشته باشید که رنگ و مدل آنان را واقعا دوست داشته باشید. انتخاب لباس و کت های زمستان معمولا محدود است و اگر این قطعات گرم را دوست نداشته باشید، حس خوبی نسبت به استایل خود پیدا نخواهید کرد و خیلی زود از ظاهر آن خسته خواهید شد.


 

شومیز و پیراهن دکمه دار 

شومیز ها لباس هایی هستند که در هر فصل می‌توانند استایل های زیبایی را خلق کنند. شما می‌توانید شومیز های زمستانی از جنس پارچه های گرم را با بلوز های آستین بلند و شلوار جین ست کنید. این پیراهن‌ها قابلیت ست شدن با دامن های بلند و کت و هرنوع لباس دیگر، متناسب با استایل انتخابی شما دارند.

 

 شلوار های مناسب 

برخلاف تصور عموم شلوار های جین به هیچ‌وجه انتخاب مناسبی برای فصل سرما نیستند زیرا گرما را به اندازه‌ی کافی نگه نمی‌دارند. اما یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این فصل شلوار های پرز دار است. این شلوار ها در فصل سرما از پاها محافظت می‌کنند و تنوع بسیاری دارند. قیمت این شلوارها زیاد نیست و شما می‌توانید چند مدل از آن‌ها را برای استایل های متفاوت خریداری کنید.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.