گالری ساعت علیزاده
8 سبک جواهراتی که هیچوقت از مد خارج نمی شوند

8 سبک جواهراتی که هیچوقت از مد خارج نمی شوند

اگر بدنبال یک کمد لباس و جواهرات کپسولی همیشگی برای خودتان هستید به دنبال مد کلاسیک بروید که بتوانید برای همیشه به آن اعتماد کنید.

اگر بدنبال یک کمد لباس و جواهرات کپسولی همیشگی برای خودتان هستید به دنبال مد کلاسیک بروید که بتوانید برای همیشه به آن اعتماد کنید.

 

زنجیر گردنبند طلا

این اکسسوری اگر به تنهایی هم پوشیده شود می‌تواند بسیار زیبا باشد. اگر بصورت لایه ای چند زنجیر بلند و کوتاه را باهم بیندازید یک استایل بوهمی ساخته اید. به هرحال شما میتوانید با آن هر استایلی را داشته باشید و یک زنجیر طلا از آیتم‌های اصلی و ضروری جعبه جواهرات شماست.

 

 

دستبند تنیس برلیان 

این مدل دستنبد با الماس های ساده و متقارن خود، نامش را از یک بازیکن تنیس که در سال ۱۹۸۷ دستبندش در میان بازی گم شد و او بازی را متوقف کرد تا دستبندش را پیدا کند ، گرفته است. طراحی ساده این دستبند آن را به یک جواهر اصلی تبدیل کرده است.

 

 

مرواریدها 

خواه یک ریسه مروارید ساده باشد که توسط یکی از اعضای خانواده هدیه گرفته اید یا مروارید های مدرنی که در گوشواره ها به کار برده می‌شود شما با آیتم‌های کلاسیک و همیشگی اشتباه نخواهید کرد. 

مروارید ها همیشه جزء جدایی ناپذیر جواهرات بوده و امسال هم بسیار ترند شده و در استایل ها دیده می شود. جواهرات مرواریدی همیشه به شما اعتماد به نفس می دهد و ظاهری ساده و شیک برای شما ایجاد می کند و همین باعث شده تا همیشه در هر زمانی قابل استفاده باشد.

 

 

انگشترهای کوکتیل 

به انگشترهای اور سایز و چشم نوار که معمولا خیلی گران قیمت نیستند انگشترهای کوکتیل میگویند. انگشتر های کوکتیل زیبا و هستند و به هر شکل، اندازه و طرحی ارائه می‌شوند. انگشترهای شاهکار برند بولگاری اکثرا کوکتیل هستند.

 

 

انگشترها و حلقه‌های چندتایی 

این نوع از انگشترها در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سنگهای قیمتی رنگی یا الماس را برای این نوع انگشترها انتخاب کنید گرچه هریک بصورت مجزا زیبا هستند اما در کنارهم هم اگر پوشیده شوند جذابیت حداکثری پیدا میکنند و مجموعه جواهرات شما را تکمیل میکند.

 

 

گوشواره میخی برلیان 

یک جفت گوشواره میخی با سنگ الماس میتواند یک مظهر ظرافت کوچک باشد اما درخشش مناسب را برای شما فراهم میکند.

 

 

دستبند تک دست طلا 

یکی از بیشترین جستجوهای گوگل در جواهرات در گوگل دستبند love برند کارتیه است و دلیل آن هم این است که این دستبند یک اکسسوری کلاسیک است و پوشیدن آن آسان است. طرح دستبند کارتیه در دهه ۱۹۷۰ طراحی شد. این دستبند دارای پیچ هایی است که آن را به مچ دست قفل میکند و به معنای ماندگاری عشق واقعی است.

 

 

گوشواره حلقه ای طلا 

یک جفت گوشواره حلقه‌ای حتی استایل اسپرت شمارا با تی شرت و جین جلا می بخشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.