گالری ساعت علیزاده
بیوگرافی مرجان اتفاقیان بازیگر نقش مرجان در سریال «سیاوش»

بیوگرافی مرجان اتفاقیان بازیگر نقش مرجان در سریال «سیاوش»

بیوگرافی کامل مرجان اتفاقیان را به همراه زندگی شخصی و کارنامه هنری در ادامه این مطلب بخوانید.

بیوگرافی مرجان اتفاقیان

خانم مرجان اتفاقیان «marjan ettefaghian» هنرپیشه سینما و تلویزیون متولد بیست و ششمین روز از مهرماه سال 1366 در شهر تهران است. وی در خانواده ای چهار نفری بزرگ شده، مادرش خانم منظر شمس و یک خواهر به نام مریم اتفاقیان دارد که مربی شنا است و به کودکان و بانوان آموزش شنا میدهد.گفتنی است که مریم همانند خواهرش مرجان متولد مهرماه است.

 

 

 شروع فعالیت هنری

وی کار بازیگری را بدون تجربه قبلی و با کلاس های تئاتر شروع کرد و برای نخستین بار در نمایش «و خداوند ، هایم را فراموش کرده است» به کارگردانی هامون سیدی در سال 1396 در کنار بازیگران سرشناسی از جمله هومن سیدی روی صحنه رفت و پس از آن با دعوت هومن سیدی به فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده » پیوست. او در این فیلم سینمایی در نقش شهره حضور پیدا کرده و به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم سینمایی برنده جایزه های زیادی از جشنواره های مختلف شده است. بازی در این فیلم سینمایی در کنار بازیگران مطرح و برجسته ای همچون نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی باعث شد تا این بازیگر جوان بیش از پیش استعداد درخشان خود را در معرض نمایش همگان قرار دهد.

 

 

 مرجان اتفاقیان درباره بازی در نقش مقابل نوید محمدزاده گفته است:

«بازی در مقابل نوید محمدزاده به شدت سخت اما لذت‌ بخش بود. نوید با بازی خود به نفر مقابل کمک زیادی می‌ کند و حسی که لازم است را به بازیگر انتقال می‌ دهد. من خیلی خوش شانس بودم که اولین حضورم را در فیلم هومن سیدی و در کنار نوید محمدزاده تجربه کرد اوایل استرس داشتم اما وقتی کار بلدی آنها را دیدم در ادامه راحت‌ تر نقش را بازی کردم.»

 

 

مشورت با هومن سیدی

خانم اتفاقیان که در حین بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با دو پیشنهاد سینمایی مواجه بود اما ترجیح داد بعد از اکران این فیلم پروژه جدیدی را قبول کند

او می گوید برای انتخاب نقش های جدید حتما از مشورت هومن سیدی استفاده خواهد کرد.

بدون شک هومن سیدی نقش اساسی و فراوانی در معرفی این استعداد جوان به عرصه بازیگری در تئاتر و سینما داشته است. به همین خاطر خانم اتفاقیان برای قدردانی از هومن سیدی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت :

” آقای سیدی عزیز دل، خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم، خیلی کارها برام کردید که با ارزش ترین بوده برام همیشه ممنونم ازتون برای همه چیز .”

 

 

 

حضور در فیلم کوتاه

این بازیگر در تجربه های جدید خود توانست پاییز 97 در فیلم کوتاه همبازی به کارگردانی و نویسندگی مژده مجیدی در نقش اول ایفای نقش کند.

 

سریال سیاوش

مرجان اتفاقیان در جدیدترین کارش در سریال سیاوش نقش مرجان را بازی می کند. سریال سیاوش«siyavash series» سریالی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری محصول سال 1398 است. این سریال در ژانر ملودرام ، اجتماعی و معمایی است. «سیاوش »یکی از پرستاره‌ترین سریال‌های نمایش خانگی است.

 سریال سیاوش ملودرامی اجتماعی است که با نگاهی نقادانه به اوضاع اجتماعی در جنوب تهران، ماجراهای  مختلفی را روایت می کند.

میلاد کی مرام در این سریال نقش سایوش ساقی را بازی می کند که قهرمان کشتی است و به دلیل بیماری نامزدش احتیاج به پول داشته و به همین دلیل اردوی تیم ملی را ترک می کند که همین امر باعث اتفاقات مختلفی می شود.

 

 

وضعیت ازدواج

خانم مرجان اتفاقیان تا کنون ازدواج نکرده و مجرد هستند. 

 

 

فیلم شناسی مرجان اتفاقیان

فیلم های سینمایی:

درد خفیف (1399)

مغزهای کوچک زنگ زده (1395)

نمایش خانگی:

سیاوش (1399)

تئاتر:

و خداوند، هایم را فراموش کرده است (1396)

 

اینستاگرام مرجان اتفاقیان

مرجان اتفاقیان صفحه ای در اینستاگرام دارد و از طریق این صفحه با طرفداران خود در ارتباط است.

صفحه وی از طریق آدرس زیر در دسترس می باشد :

www.instagram.com/marjanettefaghian

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.