گالری ساعت علیزاده
مجموعه‌ی لباس عروس بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند viktor&rolfmariage

مجموعه‌ی لباس عروس بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند viktor&rolfmariage

به طور معمول سال های گذشته مجموعه های لباس عروس معرفی و به نمایش گذاشته می‌شدند. اما به علت شیوع ویروس کرونا اجرای فشن شو مقدور نیست. به همین علت برند viktor&rolfmariage جدیدترین مجموعه‌ی لباس خود را به صورت مجازی به نمایش گذاشتند

به طور معمول سال های گذشته مجموعه های لباس عروس معرفی و به نمایش گذاشته می‌شدند. اما به علت شیوع ویروس کرونا اجرای فشن شو مقدور نیست. به همین علت برند viktor&rolfmariage جدیدترین مجموعه‌ی لباس خود را به صورت مجازی به نمایش گذاشتند.

 

 

برند viktor&rolfmariage اولین مجموعه ی لباس های عروس بهار و تابستان 2021 را به صورت مجازی ارائه داد. صاحبان و طراحان برند در مصاحبه ی اختصاصی با مجله ی vogue گفتند که منبع الهام آنان باغ های کلاسیک بوده است.

 

 

طراحان لباس درباره ی منبع الهامشان گفتند که یک عروس با لباس کلاسیک را در باغ تجسم کردند و پایه ای اصلی طراحی را مشخص کردند اما برای این مجموعه تمامی جزئیات امروزی و خاص را به آن اضافه کردندتا بتوانند تنوع لباس ها را حفظ کنند.

 

 

آنان در این مصاحبه اعلام کردند که دنیای مد لباس های لوکس رو به تغییر است و افراد به دنبال لباس عروس های منحصر به فردی هستند به همین علت در این مجموعه شاهد تنوع بالایی از برش و نوع خاصی از تزئینات هستیم.

 

 

در این مجموعه سعی شده تا قسمت جلویی و بالاتنه ی لباس ها همگی ساده باشند. این مجموعه برای هوای گرم طراحی شده است. به همین علت برش لباس ها ساده، یک سره و اسپرت همراه با پارچه های سبک تر دوخته شده است.

 

 

تکنیک های به کار رفته برای تزئینات لباس ها همگی به سبک couture و دست دوز است. طراحان برند در این مصاحبه گفتند که برش برخی از لباس ها اصرار دارند تا این مدل لباس را به تن کنند.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.