گالری ساعت علیزاده
تابستان رویایی هفته‌ی مد پاریس / مجموعه‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند ralph & russo

تابستان رویایی هفته‌ی مد پاریس / مجموعه‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند ralph & russo

برند ralph & russo مجموعه ی بهار و تابستان سال 2021 را با قالبی کاملا متفاوت در هفته ی مد پاریس به نمایش گذاشت. نام این مجموعه la future به معنی آینده در زبان فرانسوی بود.

مجموعه‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند ralph & russo در هفته‌ی مد پاریس به صورت فشن شو دیجیتالی ارائه شد.

طراحان این برند قصد داشتند تا مجموعه‌ای طراحی کنند که بتواند ذهن‌ها را از اتفاقات و مسائل کنونی دور کند و آن را به یک سفر رویایی ببرد.

آنان برخلاف سبک کوتوق و خاصشان که باعث پیدا کردن طرفدارانی در بین افراد مشهور و سلبریتی‌ها شده است، در این مجموعه لباس هایی مناسب با انواع سلیقه‌ها و به دور از تزئینات گران‌قیمت طراحی کرده بودند.

 

 

برند ralph & russo مجموعه ی بهار و تابستان سال 2021 را با قالبی کاملا متفاوت در هفته ی مد پاریس به نمایش گذاشت. نام این مجموعه la future به معنی آینده در زبان فرانسوی بود.

 

 

هدف طراحان برند ارائه ی مجموعه ای کاملا متفاوت بود که بتواند ذهن ها را از اتفاقات کنونی دور کند و تداعی کننده ی احساسات خوب باشد، همانند یک رویا به همین علت آنان از تابستان در آمریکای لاتین یا در آمریکای جنوبی الهام گرفتند.

 

 

 

آنها برای تداعی کردن حس ساحل و دریا از یک شرکت کره ای خواستند تا به صورت دیجیتالی موج های صحنه را طراحی کنند. این اولین مجموعه ی لباس های ساحلی و مایو این برند با همکاری برند la perla بود.

 

 

طبق گفته ی طراحان استایل لباس ها برای آنان کمی متفاوت است، زیرا آنان به صورت معمول لباس های خاص و کوتوق را طراحی می کنند و بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور از طرفداران این برند هستند. آنها در این مجموعه لباس های قابل پوشش برای انواع سلیقه ها را طراحی کرده بودند.

 

 

لباس های این مجموعه اکثرا تم رنگی گرم و پر انرژی داشتند و در برخی از طراحی ها نیز از رنگ قهوه ای ماسه های ساحل استفاده شده بود. طبق گفته ی طراحان این لباس ها مناسب برای میهمانی های کنار دریا، پیاده روی های ساحلی و پوشش روی مایوها هستند.

 

 

 

از نکات جالب این مجموعه کیف و کفش های خاص با طراحی منحصر به فرد بود اکثر جواهرات این مجموعه شامل گردنبند و گوشواره های زنجیردار و حلقه ای بود. همچنین طراحی های عینک این مجموعه با همکاری linda farrow انجام شده بود.

 

 

 

برش لباس های این مجموعه اکثرا آزاد و راحت بودند. ما در این مجموعه برخلاف استایل های مجلسی این برند شاهد استفاده از مواردی چون پولک و پر نبودیم و به نوعی می توان گفت که طراحان در این مجموعه چالش جدیدی را برای طراحی پذیرفته بودند.

 

 

به گفته ی طراحان یکی از چالش های جدید آنان حجم کاری نسبتا زیاد است. آنان در مصاحبه ای گفتند: بنا به حفظ سلامتی بسیاری از جشن ها و رخدادها برگزار نشده بودند که اکنون شاهد برگزاری آنان به صورت محدود هستیم و پیش بینی می کنیم تا تابستان حجم کاری ما دوبرابر زمان قبل از کرونا شود.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.