گالری ساعت علیزاده
ارائه‌ی مجموعه‌ی لباس در بازی ویدئویی/ مجموعه‌ی پاییز ۲۰۲۱ برند balenciaga

ارائه‌ی مجموعه‌ی لباس در بازی ویدئویی/ مجموعه‌ی پاییز ۲۰۲۱ برند balenciaga

demna gvasalia طراح خلاق برند balenciaga برای ارائه ی مجموعه ی پاییزی 2021 دست به اقدامی کاملا خلاقانه زد و جدیدترین لباس و محصولات برند را به صورت بازی ویدیویی ارائه کرد.

سال ۲۰۲۰ یکی از عجیب‌ترین سال ها برای دنیای مد بود و از تاخیر اجرای هفته های مد تا نحوه‌ی ارائه‌ی دیجیتال مجموعه‌ها، چالش های بسیاری را برای برند‌ها به وجود آورد.

با این حال به گفته‌ی معروف « محدودیت، خلاقیت می‌آورد» و برند‌ها تصمیم به تغییر نحوه‌ی طراحی و ارائه‌ی مجموعه‌ها گرفتند و برند balenciaga مجموعه‌ی پاییز ۲۰۲۱ به صورت بازی ویدئویی ارائه کرد!

این نوع ارائه باعث بحث و جنجال بسیاری شد و برخی این عمل را نوعی پیشگویی خواندند.

با این حال به اعتقاد مدیر هنری برند این نوع ارائه‌ی مجموعه بسیار هیجان انگیز‌تر است.

برای دریافت این بازی می‌توانید به سایت balenciaga مراجعه کنید.

 

 

demna gvasalia طراح خلاق برند balenciaga برای ارائه ی مجموعه ی پاییزی 2021 دست به اقدامی کاملا خلاقانه زد و جدیدترین لباس و محصولات برند را به صورت بازی ویدیویی ارائه کرد.

 

 

 

او در این مورد توضیح داد: با توجه به وضعیت موجود امکان ارائه ی مجموعه ها به صورت فیزیکی وجود نداردو از نظر من ارائه ی ویدیویی نیز روش قدیمی و از مد افتاده است به همین خاطر من به دنبال راهی برای ارائه ی این مجموعه با هیجان بیشتر بودم.

 

 

این بازی afterworld: the age af tomorrow به معنی «دنیای آینده: عصر فردا» نام دارد. موضوع این بازی در سال 2031 می گذرد که جهان تغییر کرده و آخر الزمان است. در این جهان مردم بر ترس خود غلبه کرده و به دنبال یافتن مکان امن و مناسب هستند.

 

 

در این زمان تمامی عناصر تغییر کاربری داده و لباس ها تلفیقی از استایل های متفاوت هستند. مهم ترین موضوع در طراحی این مجموعه کاربردی بودن لباس ها و ویژگی محافظت از بدن است که در طراحی پالتو و بالاپوش هایی از جنس پتو های سبک این ویژگی را می بینیم.

 

 

 

از قسمت های جالب این مجموعه طراحی بوت های گلادیاتوری است. این کفش ها به معنی نیروی مقابله، قدرت و شجاعت طراحی شده است که طبق گفته ی مدیر هنری برند این کفش ها به صورت محدود، با حالت نرم و از جنس چرم در دنیای واقعی ارائه خواهند شد.

 

 

در قسمتی از این بازی، فروشگاه این برند را می بینیم که در آن همگی لباس های مجموعه ی جدید را به تن دارند طبق گفته ی مدیر هنری برند این بازی بر اساس حس او به وضعیت کنونی طراحی شده است. وضعیتی که برای همه یکسان است اما در نهایت همه چیز به خوبی تمام می شود.

 

 

این بازی با بیرون کشیدن شمشیر از سنگ به پایان می رسد. در نهایت پس از اتمام بازی دو کلمه ی دم و بازدم روس صفحه نوشته می شود. طبق اعلام برند، این برنامه برای ارتباط دوباره و برقراری تعادل میان شخص و طبیعت است.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.