گالری ساعت علیزاده
برترین ترندهای بهار و تابستان 2021

برترین ترندهای بهار و تابستان 2021

این ۷ ترند از جدیدترین ترندها برای تابستان امسال هستند . ما برای شما در این مطلب سعی کردیم تا برترین ترندهای جهانی را در قالب پوشش و استایلی که در خیابان ها داریم براتون باز کنیم و بهتون پیشنهاد استایل بدیم.

 

این ۷ ترند از جدیدترین ترندها برای تابستان امسال هستند . ما برای شما در این مطلب سعی کردیم تا برترین ترندهای جهانی را در قالب پوشش و استایلی که در خیابان ها داریم براتون باز کنیم و بهتون پیشنهاد استایل بدیم.

 

شلوارهای بگی و گشاد

این مدل شلوارها یکی از اصلی ترین ترندهای بهار و تابستان امسال هستند. این مدل شلوارهایی که برش آزادی دارند بسیار راحت هستند و همچنین به راحتی استایل می شوند. شما می توانید این مدل شلوار را با مانتوهای کتی کوتاه و با شومیزهای بلند آستین دار برای استایل خیابانی و یا با نیم تنه و یا تیشرت های فری سایز برای استایل های معمولی بپوشید.

 

 

 

پارچه های حریر

خانه های مد برای بهار و تابستان 2018 بیشتر از پارچه های حریر و متریال سبک استفاده کردند، امسال برندها با استفاده از پارچه های سبک و نقش دار این ترند را به نمایش گذاشتند. لباس های طرح خورشید و آفتاب برند fendi و یا لباس های کالکشن بهار و تابستان2021 برند دیور که این ترند در آن دیده می شد.

 

 

 

لباس های براق و پولک دوزی شده

اگر عاشق لباس هایی که می درخشند هستید این تابستان برای شماست. لباس هایی که در کالکشن برندهای لویی ویتون، ایزابل مارانت، بالمان و... شاهد آنها بودیم.

 

 

 

بلیزرها و کت های بارونی

بلیزرها و کت های بارونی به محبوب ترین آیتم های دنیای مد تبدیل شدند با این حال در بهار امسال برندها لوک های جدیدی از آنها به نمایش گذاشتند. طرح های کلاسیکی که در فشن شوهای برند بالمان, الکساندر مک کویین، لویی ویتان و پرادا دیدیم نوید یک تابستان الهام بخش را برای عاشقان مد می دهد.

 

 

 

 

استایل مونوکروم

چندین طراح مد به طور همزمان در کالکشن هایشان استایل سفید و مونوکروم را با پالت رنگی بهار و تابستان امسال برگرداندند. استایل ها و طرح های سیاه و سفید شنل و استایل های طلایی برند ارمس، سایه های رنگی زرد و قهوه ای برند ایو سن لارن و مایکل کورس از این قبیل بودند. امسال تابستان استایل مونوکروم رو فراموش نکنید.

 

 

رنگ صورتی آدامسی

شاید به خاطر علاقه مردم به شیرینی باشد که طراحان برای فصل بهار و تابستان امسال از رنگ صورتی آدامسی و آب نباتی استفاده کردند. این رنگ از بلوز و شلوار گرفته تا لباس های شنا را شامل می شود. برای روشن کردن پالت رنگی لباس های داخل کمدتان حتما در تابستان از این رنگ در استایل تان استفاده کنید.

 

 

لباس های تابستانی بلند

این پیراهن ها بهترین انتخاب برای تابستان هستند چون در آنها احساس راحتی و بی وزنی دارید و هوا در آنها در گردش است. این استایل را می توانیددر خانه داشته باشید و برای استایل خیابانی از پیراهن های آستین بلندو قد تا روی پا استفاده کنید. این پیراهن ها علاوه بر شیک بودن یک استایل کامل را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.