گالری ساعت علیزاده
لباس عروس های چند رنگ، تحقق یک آرزو

لباس عروس های چند رنگ، تحقق یک آرزو

خانم ‌taylor ann linko هنرمند آمریکایی در san Diego همیشه آرزو داشت تا لباس عروس منحصربفردی داشته باشد و بتواند از رنگ های شاد نیز در آن استفاده کند. او در سال ۲۰۱۶ برای آماده سازی مقدمات جشن عروسی خود تصمیم گرفت تا گل‌های تازه را به وسیله‌ی دستگاه قلم هوایی یا airbrush رنگ آمیزی کند و جلوه‌ی جدیدی به آن‌ها بدهد.

خانم taylor ann linko همیشه آرزوی یک لباس عروس خاص و چند رنگ را داشت. او در سال ۲۰۱۶ برای آماده سازی مقدمات مراسم ازدواج خود شروع به رنگ آمیزی گل های عروسی با استفاده از قلم بادی کرد و پس از تلاش های بسیار موفق شد تا لباس عروس مورد علاقه‌ی خود را با استفاده از همان راه رنگ آمیزی کند.

عکس های عروسی او بسیار محبوب شد! تا اندازه‌ای که او درخواست های زیادی برای لباس عروس های رنگی دریافت کرد.

و این راه او را تا آغاز یک کسب و کار و فروش لباس عروس های چندهزار دلاری پیش برد.

خانم ‌taylor ann linko هنرمند آمریکایی در san diego همیشه آرزو داشت تا لباس عروس منحصربفردی داشته باشد و بتواند از رنگ های شاد نیز در آن استفاده کند. او در سال ۲۰۱۶ برای آماده سازی مقدمات جشن عروسی خود تصمیم گرفت تا گل‌های تازه را به وسیله‌ی دستگاه قلم هوایی یا airbrush رنگ آمیزی کند و جلوه‌ی جدیدی به آن‌ها بدهد.

 

 

 او از مواد و قلم های متفاوت استفاده کرده بود اما هیچکدام جلوه‌ی دلخواه او را نداشتند. درنهایت او به یاد گل های رنگ آمیزی شده افتاد و تصمیم گرفت تا این تکنیک را هم امتحان کند.

 پس از شروع او باز هم از شکل لباس راضی نبود! اما تصمیم گرفت تا همچنان به تلاش خود ادامه دهد و از رنگ های بیشتری برای جلوه‌ی لباس استفاده کرد.

پس از آماده شدن لباس او از نتیجه راضی بود و تصمیم گرفت تا در مراسم عروسی از همین لباس استفاده کند. او عکس مراسم را در صفحه های اجتماعی به نمایش گذاشت و با توجه زیادی روبه رو شد.

 

 

 این لباس به اندازه‌ای محبوب شد و طرفدار پیدا کرد که باعث شد افراد زیادی به لباس عروس های چند رنگ علاقه پیدا کنند و به او درخواست طراحی و آماده سازی لباس‌ها را بدهند.

در نهایت او پیشنهاد کار را پدیرفت و اولین لباس عروس را با تناژ رنگی بنفش رنگ کرد. پس از آن پیشنهادات به اندازه‌ای زیاد شدند که او توانایی رساندن به موقع لباس‌ها را نداشت!

اما پس از مدتی کار، احساس کرد که علاقه‌اش به این کار در حال از بین رفتن است. زیرا دیگر خلاقیتی در کار نبود و همه رنگ های خاصی را انتخاب می‌کردند و به او سفارش می‌دادند و او فقط باید لباس ها را طبق سفارش آماده می‌کرد. پس تصمیم گرفت تا قوانین را کمی تغییر دهد.
او به این فکر کرد که چگونه می‌تواند ایده هایش را پیاده سازی کند و از چه راهی با هزینه‌ی کم می‌تواند برای خود کسب و کار بسازد و به این نتیجه رسید که چرا روی لباس های از قبل آماده شده کار نکند؟

او شروع به جمع آوری لباس های عروس دست دوم و دسته بندی آن‌ها کرد. لباس هایی که یک یا دوبار پوشیده شده بودند و در وضعیت خوبی قرار داشتند و لباس هایی که بسیار قدیمی بودند و نیاز به تعمیرات و شست و شو داشتند.

او تصمیم گرفت تا برای لباس های بسیار قدیمی خلاقیت به خرج دهد و مدل آن‌ها را کمی تغییر داده و در تعمیرات لباس کمی مدل آن‌ها را به روز کند و سپس رنگ آمیزی را انجام دهد.

و برای لباس های نو و جدیدتر صرفا رنگ آمیزی کند. اما اینبار تصمیم گرفت تا کمی نحوه‌ی رنگ آمیزی را تغییر دهد. او برای رنگ آمیزی این لباس از حباب و رنگ های روشن موجود در آن الهام گرفت. او می‌گوید این نوع رنگ آمیزی مانند رنگ کردن بوم نقاشی است.

 

 

او با استفاده از مواد رنگی خاص، لباسی را رنگ آمیزی کرده که هنگام اجرای مراسم در کلیسا سفید و یک رنگ است، اما با خروج افراد از سالن و انعکاس نور خورشید بر روی لباس، رنگ‌هایش ظاهر می‌شوند.نام این لباس «خورشید آبی» است.

 

 

او می‌گوید: این لباس می‌تواند خواسته‌ی عروس‌ها را برای پوشیدن یک لباس بدون تعویض اما به دو شکل کاملا متفاوت برآورده کند. همچنین این ایده باعث می‌شود که لباس های زیبا، باشکوه و گران‌قیمت عروسی پس از مراسم ازدواج نیز قابل پوشیدن باشند. همچنین او به درخواست طرفداران کار رنگ آمیزی کفش‌ها در هماهنگی با رنگ آمیزی لباس‌ها را انجام می‌دهد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.