گالری ساعت علیزاده
مجموعه‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند Fendi

مجموعه‌ی بهار و تابستان ۲۰۲۱ برند Fendi

جدیدترین مجموعه‌ی برند fendi در هفته‌ی مد میلان با رعایت فاصله‌ی اجتماعی و حضور ۱۳۰ میهمان به نمایش درآمد.

جدیدترین مجموعه‌ی برند fendi در هفته‌ی مد میلان با رعایت فاصله‌ی اجتماعی و حضور ۱۳۰ میهمان به نمایش درآمد. چشم های زیادی به این برند بود زیرا پس از درگذشت طراح لباس رویاییkarl lagerfeld نوه‌ی صاحب برند silvia venturini fendi وظیفه‌ی مدیریت هنری را به عهده داشت و در همین رخداد اعلام شد که kim jones قرار است به عنوان مدیری هنری بخش لباس های زنانه‌ی برند از مجموعه‌ی پاییز و زمستان ۲۰۲۱ کارش را شروع کند و silvia venturini fendi به صورت طراح هنری بخش مردان و اکسسوری های برند فعالیتش را ادامه دهد. در این مجموعه لباس های زنانه و مردانه هم زمان باهم ارائه شد.

 

 

این اجرا با نشان دادن سایه های حاصل از درختان و موارد موجود در باغ و بیرون پنجره بر روی رو تختی های آویزان شده شروع شد و صندلی تماشاگران همانند مبل های موجود در خانه بود. به گفته‌ی طراح اصلی این مجموعه، روتختی‌ها برای او یادآور طراح بزرگ karl lagerfeld است زیرا او علاقه‌ی زیادی به رو تختی های کتان داشته و کلکسیونی از آنان را جمع آوری کرده بود.

 

 

مدیر هنری و سرپرست طراحی این مجموعه silvia venturini fendi در مصاحبه‌ای گفت: من در این مجموعه می‌خواستم از ارزش‌ها صحبت کنم. در این شرایط صحبت راجع به مد و فشن بنظر کافی نمی‌آمد. من می‌خواستم راجع به ارزش هایی که پشت کلمه‌ی فشن است صحبت کنم که می‌توانم بگویم خیلی زیاد است. در خانواده‌ی ما همیشه معنی و مفهومی پشت کارهایی که انجام می‌دهیم در جریان است. من در این مجموعه می‌خواستم لباس هایی را طراحی کنم که نشان دهنده‌ی لحظه ها باشد، لحظه هایی که بخشی از زندگی ما هستند.

 

 

درواقع او با ارائه‌ی لباس‌ها و اکسسوری هایی که از برخواسته از گذشته‌ی این برند بود به کاربرد لباس‌ها فکر می‌کرد.

منبع اصلی الهام این مجموعه اتفاقات جاری در دنیا از پشت پنجره‌ی اتاق خوابش در روز های قرنطینه بود.

 

 

او ادامه داد: من در روز های قرنطینه با خانواده‌ام زمان را می‌گذراندم و از پنجره‌ی اتاقم به حیاط و باغ نگاه می‌کردم و می‌دیدم که زمان در حال گذر است. من حرکت و نور و سایه‌ها را از پنجره‌ی اتاقم می‌دیدم.

 

 

او در این مجموعه از چاپ طرح هایی مانند سایه‌ی اشکال مختلف بر روی لباس‌ها استفاده کرد. همچنین اکثر اکسسوری های استفاده شده در این مجموعه مدل هایی بودند که به چشم آشنا بودند و او به هدف نشان دادن میراث خانوادگی از آن‌ها استفاده کرده بود.

 

 

حالت لباس های این مجموعه عموما آزاد و راحت بودند، سبکی خانمانه داشتند و به هدف استفاده در خانه برای روز های کرونایی طراحی شده بودند. پارچه های استفاده شده در این مجموعه عموما کتان، نخ پنبه و ابریشم بودند که با دوخت و جزئیات ظریف تزئین شده بودند. مدیر هنری برند علت استفاده از پارچه‌ی کتان را سادگی و قابلیت بازگشت پذیری راحت به طبیعت اعلام کرد. پالت رنگی این مجموعه شامل رنگ آبی آسمانی،‌سفید، مشکی،‌ قهوه‌ای، قرمز و اکر بود.

 

 

 

 

این فشن شو از جمله اجرا هایی بود که افراد و مدل های مشهور در آن حضور داشتند. مثل: fernando cabral, karen elson, maty fall, ashley graham, eva herzigova, yasmin le bon, penelope tree

به گفته‌ی اعضای تیم این برند: لباس‌ های این مجموعه جذابیت لحظه‌ها را بیان می‌کنند و داستان احساسات انسانی را در جریان جهانی به تصویر می‌کشند. تیم ما برای آماده سازی این مجموعه با شرایط سختی کار آماده سازی این مجموعه را انجام داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.