گالری ساعت علیزاده
ترند های آرایشی 2021 هفته مد پاریس

ترند های آرایشی 2021 هفته مد پاریس

در این مقاله فهرستی از ۷ آرایش به‌یاد ماندنی از اجرا های هفته‌ی مد پاریس را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ماه مد بهار و تابستان ۲۰۲۱ پس از نمایش های مد در هفته‌ی مد نیویورک، لندن، میلان و پاریس به اتمام رسید و لحظه های باشکوه و زیبایی را در خاطر ما به جای گذاشت. اما ویروس کرونا بر روی کل صنایع از جمله صنعت مد تاثیر های بسیاری گذاشته بود و هر برند تقریبا یک روش دلخواه و جدید را برای ارائه‌ی مجموعه‌ی جدید انتخاب کرده بود. برخی به صورت دیجیتالی، برخی به صورت فیزیکی این مجموعه‌ها را ارائه دادند.

اما با این وجود خلاقیت راه خود را همیشه پیدا می‌کند. طراحان میک‌آپ و آرایشگران پاریسی این بار هم چهره هایی زیبا و خلاقانه را به نمایش گذاشته بودند. اما بنظر می‌رسد بنا به دلیل حفظ سلامتی، آنان روی یک قسمت از صورت تمرکز کرده بودند تا زمان کمتری را در ارتباط و فاصله‌ی نزدیک سپری کنند. از سبک آرایش رویایی تا استایل های ساده در این هفته‌ی مد تفکرات و خلاقیت هنرمندان به چشم می‌خورد.

در این مقاله فهرستی از ۷ آرایش به‌یاد ماندنی از اجرا های هفته‌ی مد پاریس را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

یک استراتژی جدید برای درست کردن مو در برندdior

مدیر هنری این برند مجموعه‌ای خاص برای راحتی در خانه طراحی کرده بود و از آرایشگر موی این مجموعه درخواست کرد تا یک مدل موی راحت  و کاربردی برای کار در خانه طراحی و اجرا کند. به همین علت آرایشگر این مجموعه guido palau با استفاده از دست روی حالت طبیعی موی مدل‌ها کار کرد و برای کامل کردن استایل از یک هدبند استفاده کرد و به عقیده‌ی خودش این استایل کاملا مناسب جلسات مجازی است.

همچنین برای مدل آرایش صورت این مجموعه هنرمند peter philips از خط چشم های ضخیم برای پلک بالایی و پایینی استفاده کرده بود.

 

 

به روز رسانی آرایش دودی یا smoky و سینمایی در برند chanel

آرایشگر این برند lucia pica که آرایش صورت قدیم هالیوود را به صورت امروزی به روز رسانی کرده بود گفت: اکنون که ما از چشم‌ها برای بیان احساسات خود بسیار بیشتر استفاده می کنیم، باید در مورد چشمان خود فکر کنیم. او از مواد آرایشی مات برای این ظاهر استفاده کرده بود. او می‌خواست تا با استفاده از آرایش دهه‌ی ۹۰ winona ryder feel سایه‌ی چشم اسموکی یا دودی درست کند. او برای درست کردن چشم‌ها ۴ رنگ سایه‌ی متفاوت مشکی خاکستری را ترکیب کرد و پوست صورت را شفاف و لب‌ها را صورتی رنگ درست کرد.

 

 

ترکیب آرایش دختر فرانسوی و دختر موج سوار برند chloe

برای تکمیل شدن استایل های این مجموعه، فرمول زیبایی برند دوباره بازآفرینی شد. آرایشگر موی این مجموعه guido palau در ابتدا قصد داشت تا موهای خیس یک دختر موج سوار را احیا کند. به همین علت با حالت دادن موها از طول به وسیله‌ی ژل شروع کرد و کمی بافت بهم ریخته به آن اضافه کرد تا همانند موهای خیس موج سواران شود.

برای کامل شدن این استایل آرایشگر صورت pat mcgrath خط چشمی نسبتا کلاسیک را با دنباله‌ای دو باله‌ای یا double wings کامل کرده بود و از برق لب برای اضافه کردن حس تازگی استفاده کرده بود.

 

 

مدل موهای ضد جاذبه در مجموعه‌ی christopher john rogers

آرایشگر مو naeemah lafond درباره‌ی طراح این مجموعه گفت: او از پذیرفتن ریسک های خلاقانه و اضافه کردن لایه های غیر معمول نمی‌ترسد. استایل خیره کننده‌ی موها در جهت بالا و با بافتی متفاوت، برگرفته از تجربه‌ی این هنرمند بود. او برای بالا بردن این بافت‌ها و حالت ایستایی آن از سیم های انعطاف پذیر و قابل شکل گیری چوب های ماهیگیری استفاده کرده بود.

 

 

موج های رنگارنگ هنری در مجموعه‌ی dries van noten

آرایشگر مو این مجموعه‌ی مفهومی sam mcknight برای این مدل مو از هنرمند آمریکایی tony viramontes الهام گرفت. او خط های بولد و واضحی را در تصویرگری‌ها و عکاسی‌هایش به‌کار می‌برد و این منبع الهام او برای این حالت مو بود. او موج مو ها را با دست درست کرده بود و یک دسته از مو ها را در حاشیه گذاشته بود تا با رنگ نئونی حالت بولد داشته باشد و سپس سنجاق‌ها را برای ایجاد حس پاپ آرت اضافه کرده بود.

 

 

مدل های شیک و گوتیک برند maison margiela

مدیر هنری برند john galliano درخواست زیبایی پس از تاریکی را داشت. خواهران دوقلو و مدل maddie and margo whitley آرایشی با ابرو های کشیده شده‌ی نازک، آرایشی اسموکی چشم و رژ لب مشکی داشتند.

 

 

مدرک برای اثبات دوران قرنطینه در paco rabanne

در حالی که ما در اجرا های بهار و تابستان ۲۰۲۱ مدل چتری های متفاوتی را از کوتاه تا جمه شده در یک طرف صورت دیدیم،‌ استایل موهای موجود در این برند از همه دراماتیک‌تر بودند!

آرایشگر مو این مجموعه duffy می‌خواست تا حس ماه‌ها به سالن های زیبایی و آرایشگاه نرفتن را به تصویر بکشد و به همین خاطر تعدادی از مدل‌ها را انتخاب کرد و چتری هایی که تا گونه بلند بودند و چشم‌ها را می‌پوشاندند، به نمایش گذاشت.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.